.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور نوشاد عالمیان درشورای شهربابل

 شمال نیوز: نوشاد عالمیان قهرمان پینگ پنگ جهان در كمیسیون ورزش و جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهربابل حضوریافت.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، دراین دیدار كه علی شكری پور رییس كمیسیون ورزش و جوانان و اموراجتماعی ، محمد حسین منصف رییس كمیسیون فرهنگی ،هنری ،آموزشی و پژوهشی و فرامرز ابوالحسنی رییس كمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل حضور داشتند عالمیان ضمن تبریك آغاز بكار دوره جدید شورای اسلامی شهر بابل و انتخاب چهره های ورزش دوست در شورای اسلامی شهر گفت: بابل پایتخت ورزش تنیس روی میز ایران است و ما انتظاریم كه شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل همچون گذشته نسبت به حمایت از این ورزش كه برای نظام جمهوری اسلامی ایران درجهان افتخار آفرین است بیشتراز گذشته ادامه دهد.

در ادامه این نشست علی شكری پور رییس كمیسیون ورزش و جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهربابل نیز در سخنانی از حضور قهرمان ارزشمند پینگ پنگ جهان در شورای اسلامی شهر بابل تشكركرد و  گفت: درشهرستان بابل چند چهره موفق ورزشی در سطح المپیك و قهرمان جهان داریم كه برای بابل همواره افتخار آفرینی می كنند و امیدواریم دراین دوره شورای اسلامی شهر بابل حمایت های بیشتری به این قهرمانان و سایر ورزشكاران بعمل آید.

شكری پور تشویق جوانان به ورزش و فعالیت های سالم را از جمله اهداف كمیسیون ورزش و جوانان و امور اجتماعی شورای اسلامی شهربابل عنوان كرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.